Garantie & Klachten

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Klachten

Wij streven naar 100% tevredenheid, dus als je een klacht hebt dan horen we dat graag zo snel mogelijk. Want samen met jou zoeken we dan naar een oplossing. We verzoeken je vriendelijk om contact met ons op te nemen via: info@completebabyuitzet.nl als je een klacht hebt. 

Om de klacht goed in behandeling te kunnen nemen ontvangen we graag de volgende informatie:

  1. ordernummer
  2. aankoopdatum
  3. productomschrijving

Na ontvangst van je bericht nemen we uiterlijk binnen 2 werkdagen contact met je op.
Wil je het pakketje liever retour sturen? Volg dan onze retour-procedure.