VEELGESTELDE VRAGEN

Bekijk of uw vraag reeds door anderen gesteld is

Hebben jullie een fysieke winkel?

Nee, om de prijzen scherp te houden hebben wij uitsluitend een magazijn. Zo bent u verzekerd van scherpe prijzen en snelle verzending. Het afhalen van pakketten is daardoor niet mogelijk.

Welke betalingsmethoden worden geaccepteerd?

We accepteren momenteel creditcardbetalingen en IDEAL. In de toekomst zullen er meer betaalmethoden worden toegevoegd.

Wat zijn uw verzendopties en hoe lang duurt het?

De verzendkosten zijn helemaal gratis voor in Nederland en Belgie! Completebabyuitzet maakt gebruik van een direct Shipping methode. Hierdoor kunnen wij besparen op opslag en transport kosten, vandaar deze lage prijzen. De levertijd bedraagt tussen de 1-3 werkdagen voor in Nederland en Belgie.

Krijg ik een bewijs van betaling (bon) voor mijn bestelling?

U ontvangt per e-mail een ontvangstbewijs voor uw bestelling nadat de betaling is uitgevoerd. Ook ontvangt u een bevestigingsmail met een trackingnummer zodra de baby artikelen zijn verzonden.

Hoe weet ik of mijn bestelling is verzonden?

Zodra uw bestelling is verzonden, wordt deze als compleet gemarkeerd in onze database en ontvangt u een bevestigings-e-mail met een trackingnummer.

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen! Is het verloren?

Als u zich zorgen maakt over uw bestelling, neemt u dan per e-mail contact op met ons ondersteuningsteam en wij zullen u verder assisteren. De meeste e-mails worden binnen 1 werkdag beantwoord.

Ondersteuningsteam: Info@completebabyuitzet@gmail.nl

Kan ik artikelen retourneren?

Toch niet wat u zocht? Geen probleem!

Retourneren van een product is mogelijk mits deze:
– Binnen 30 dagen na ontvangst wordt geretourneerd
– In de originele verpakking zit
– Compleet en onbeschadigd is

Wil je (een deel van) je bestelling retourneren? Dan verzoeken we je om, indien mogelijk, onze retourpagina te bekijken voor verdere informatie. 

Heb ik garantie?

Ja wij hanteren de wettelijke norm die stelt dat u recht hebt op een deugdelijk product dat doet wat u ervan mag verwachten.

Is er iets niet in orde? Neem dan contact op via de mail of het contactformulier, wij helpen u graag verder!

Binnen de garantie worden reparaties en eventuele heen- of terugzendingen uiteraard gratis uitgevoerd! Vermeld hierbij altijd even uw bestelnummer.

Naar welke landen verzenden jullie?

Wij verzenden naar Nederland en België. Wilt u naar een ander land verzenden? Neem dan even contact op!

Een andere vraag?

Neem contact op